“Nauwe samenwerking staat niet haaks op het dragenvan de last. Integendeel, hoe nauwer de klant betrokken is bij het proces, hoe beter wij hen gemoedsrust kunnen geven."”
Het programma van eisen dat aan het begin van het project wordt opgesteld, wordt vaak in de praktijk verder ontwikkeld. Alleen een betrokken klant die weet welke beslissingen al zijn genomen (en waarom), kan goed geïnformeerde beslissingen nemen op het moment dat we resultaten moeten behalen.
Intuïtief
Bij Spark zien we constant de waarde van nauwe samenwerking in de langdurige relaties die we met onze klanten hebben. Ze benaderen ons eerder, of het nu gaat om een volledig ontwikkelingsproces of slechts een klein deel daarvan, zoals certificering. De lijnen worden korter en minder formeel, waardoor elk volgend project efficiënter en aangenamer wordt. Ze hoeven maar iets te zeggen en wij begrijpen wat de klant zoekt, de klant weet steeds beter wat wij nodig hebben om hen te helpen, en de samenwerking wordt bijna intuïtief.